donderdag, juni 23, 2005


Nu we het toch over "pussy" hebben... Ze moeten deze zomer weer naar de kapper, dus dames zorg ervoor dat zij netjes "gekapt" en "geschoren" is... Niets is erger dan dit....! Lees en huiver...Sta ik laatst onder de douche van het zwembad samen met mijn vrienden... komen er twee dames van een jaartje of 30 zich ook na het zwemmen tegenover ons insoppen... leuk.. denk ik in eerste instantie.. totdat ik zie dat het sop de weelderige bos haren ( die tot aan de kuiten loopt ) nog eens extra accentueert.... GETVER.... Dus dames... als je op een vent wil lijken .. ga dan vooral zo door, of zorg er anders voor dat alles er weer "piekfijn" uitziet! Posted by Hello

1 Comments:

At 3:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

gelukkig ben ik een borstenman en kijk ik hoger ;-)

 

Een reactie posten

<< Home