maandag, oktober 03, 2005










Sedert enkele jaren gaan een paar vrienden en ik 1 keer per week zwemmen in het lokale zwembad, een leuke bezigheid waar ik elke week weer naar uitkijk... Lekker ouwehoeren en een balletje gooien of soms tijd voor een serieus gesprek, daarna altijd een biertje happen en een bittergarnituur ( we doen het natuurlijk niet voor onze conditie of gezondheid!).












Waar ik echter schijtziek van wordt is het eeuwige gelul over Formule 1 en auto's, brommers en andere gemotoriseerde zut..... Zelfs de badmeesters ( het personeel aldaar heeft over het algemeen een formaat waar een walvis jalours op wordt) doen het tijdens het nuttigen van de hapjes en drankjes na het zwemmen nog even dunnetjes over, en dan begint het gelul over bovenstaande onderwerpen samen met mijn maten opnieuw! Speciaal voor hen heb ik deze en deze site opgezocht, kunnen we a.s. woensdag gewoon gaan zwemmen en het over " de dingen des levens (vrouwen, sex, werk, prive, enz, enz)" hebben!!!!

4 Comments:

At 9:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

bah de 1e is een Ferrari site ga je mond spoelen (met zwembad water!)

voor alle f1 fans hier een handige site,

http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands

hebben dus een F1 nieuws filter IDIAAL!

euh Meneer Sodjuh laten we het maar over enz enz hebben want om nou met jou over sex en prive te praten............. :-P

groetjuz Red BaRON (nickname has no link with Ferrari !)

 
At 12:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zozo, ik heb altijd geleerd dat jaloers met een E wordt geschreven en neit met een U...

 
At 12:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik bedoel dus niet...

 
At 8:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

met de nieuwe spelling weet je het maar nooit tegenwoordig

geef mij maar spreek taal ;-)

daarom dus groetjUZ :-P Red Baron

 

Een reactie posten

<< Home