woensdag, oktober 12, 2005
















Vandaag was het dan zover, mijn stagiaire (voor een half jaar) draaide voor het eerst een dienst met mij mee... Een MBO SPW studente van 19 lentes jong met een plat Utrechts accent, een lengte waar menig man niet eens aan kan tippen en meer goud aan haar lichaam dan in de Nederlandse Bank.... "Lekker hoor".. hoor ik je denken, maar het ligt even wat anders.... Vorige week had ze een afspraak met mijn baas... hij zou een stagecontract met haar opstellen, maar hij had het te druk met zijn salarisverhoging ( de stumper verdient minder als ik :) ) dus mocht ik het gaan oplossen voor hem.... Daar was ik dus weer lekker mee... Oke, toegegeven, ze heeft haar figuur mee, maar daarnaast de intelligentie van een stoeptegel...Moet ik haar gaan uitleggen wat een Persoonlijk Ontwikkelings Plan is (POP), want daar heeft die "doos "natuurlijk nog nooit van gehoord.... Nou meid, als jij nou het aankomend half jaar aardig voor Ome Bozz bent, dan help ik je met je POP.....!

2 Comments:

At 7:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

ah kijk zulke fotos mogen natuurlijk wel weer van je werk

:-)))))))))))))))))) groetjuz Red BaRON

 
At 2:26 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik kan ook nog wel een paar stagiaires gebruiken van dit kaliber. Als ze er zo uitzien hoeven ze verder ook niets te kunnen. Ik help ze wel poppen!

 

Een reactie posten

<< Home