donderdag, januari 12, 2006















(Waarschuwing vooraf, lees deze post niet...! Ranzigheid ten top...!)
Normaal gesproken zal op SODEJUH! geen pulp van dit kaliber te vinden zijn... maar voor de echte "Die Hard's" zal het ongelofelijk genieten zijn...! GOATSE is een begrip dat we reeds enkele jaren met vlagen tegenkomen op het internet... Voor diegenen die niet meer weten wat dat is... Die man die z'n ster zover opengetrokken heeft dat je zijn huig kunt zien... moet ik explicieter worden...? Op het Net staan nu enkele foto's met de reakties van mensen die voor het eerst geconfronteerd worden met dit "plaatje"....! (Dit is redelijk safe..!) Uiteraard bestaan er ook vrouwen die dit "kunstje" willen doen, tja.. ze kunnen immers niet achterblijven...! De officiele site Goatse.cx is inmiddels op last van de Rechter "down", ik heb niet echt het idee dat we het echt zullen missen...! Gedver...!!!!

2 Comments:

At 2:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Helaas heb ik de vermelde waarschuwing genegeerd. GADVERDEGADVERDEGADVER!!! het is al weer enkele uren geleden dat ik die goorlapperij zag, maar als ik er aan terugdenk word ik WEER echt MISSELIJK!

 
At 7:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Euh Goatse is euh... Geitze in het nederlands!?

zo dat is echt de gierput opengooien!

Die 2 zitter vond ik wel leuk!

nou ik heb wel ergere dingen gezien in mijn leven op het net (meest schokkende was aanrijding Ferrari en Fiat Uno, of jongetje verpletterd door betonblok) aan deze fotos vond ik eigenlijk geen hol aan (al ben ik wel errrruuuggg benieuwd hoe vooral die man daarna liep!)

Laat ze lekker zolang ze er geen anderen er mee lastig vallen!
Geef mij maar de de voorkant!

Goatse euh groetjuz Red BaRON

 

Een reactie posten

<< Home