dinsdag, maart 28, 2006



Alhoewel ik LADA over het algemeen een schijtbak vindt, heb ik in een grijs verleden ook een type van dit merk gereden... Buiten het feit dat ik met die auto half Europa rondgereden heb, gebruikte ik hem (Niva) vooral voor het terreinrijden, en geloof het of niet.. maar die bakken kunnen echt alles aan...! Enkele insiders kunnen beamen dat menig Patrol, Landcruiser, Land Rover en ander gerenommeerd merk achterbleef bij die roestbak van mij... Dus ondanks het slechte imago... toch maar een hommage aan dit Oostblokmerk...!

2 Comments:

At 7:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tja een 1500 s is nietvoor het
terrein gemaakt(een gebroken reactiestang) in de bossen bij Doorn.




Groeten Black widdow

 
At 7:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tja een 1500 s is nietvoor het
terrein gemaakt(een gebroken reactiestang) in de bossen bij Doorn.




Groeten Black widdow

 

Een reactie posten

<< Home