dinsdag, augustus 22, 2006











Begin jaren '80 was ik er niet echt rouwig om dat Paul diAnno het veld ruimde voor Bruce Dickinson, hiermee heeft de band een betere zanger gekregen en kregen de nummers meer diepgang... Boegbeelden uit die tijd zijn "The number of the Beast", "Run to the Hills", "Fear of the Dark", "Aces High" en vele andere Goldies....! Dieptepunt was The X Factor met zanger Blaze, Bruce had er op dat moment even de brui aan gegeven... Gelukkig kwam hij weer terug en de successtory ging gewoon weer verder... In wisselende samenstelling hebben mijn maten en ik al die jaren genoten van de concerten die zij in Nederland hielden (behalve die met Blaze dan, toen zijn we vroegtijdig weggelopen)... Vorig jaar heb ik ze nog gezien op Bospop, het kon mij echter niet echt boeien, volgens mij zijn de heren een beetje "over the hill", de laatste albums waren ook niet om over naar huis te schrijven... Nu is er dan de nieuwe single, (password:dtorecordz) tja, ook niet echt geweldig, ik zal het moeten doen met die grijs gedraaide toppers uit het verleden... We worden oud, of slaat dat nu op hun...?

7 Comments:

At 3:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je golden oldies doen het nog goed. Een béétje soft maar nog steeds wel lekker om naar te luisteren. Naar mijn idee zijn de heren niet " over the hill " maar soms moet je als muziek liefhebber met je tijd meegaan en niet blijven hangen in de pre-historie. Er is nog zoveel meer op muziek gebied binnen dit genre wat zeker ook de moeite waard is.

 
At 8:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik geloof dat ik weer even aan Tilburg 013 moet denken metY&T,een hele goeie ouwe.


Groeten Black Widdow

 
At 11:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

EUH ik citeer

Vorig jaar heb ik ze nog gezien op Bospop, het kon mij echter niet echt boeien, volgens mij zijn de heren een beetje "over the hill",

Euh ik antwoord
Men deed vorig jaar al het oude stuff van met name de eerste 3 a 4 albums gaaf om dat nu eens te horen maar ja zo vaak de band al gezien en gehoord dat het toch gaat wennen.
Toen echter Bruce riep dat men volgend jaar (lees: 2006) met een nieuw album en tour reageerde meneer bozzron, van daar gaan we dus heen en had ik zo iets van mwoah. Al met al is het nu zo dat Ome Bozz niet gaat en dat ik wel een kaartje heb ...moet hem allen nog wel even vinden, geen idee waar die gebleven is na de verhuizing het is iets van half nov, dus ik heb nog even...

groetjuz iRON euh Red BaRON

 
At 1:02 a.m., Anonymous Anoniem said...

ah kaartje is weer boven water, ik kan het toch nog gaan meemaken ;-)

groetjuz Red BaRON

 
At 1:02 a.m., Anonymous Anoniem said...

ah kaartje is weer boven water, ik kan het toch nog gaan meemaken ;-)

groetjuz Red BaRON

 
At 12:04 a.m., Anonymous Anoniem said...

zo het nieuwe album ligt in de winkel en bij MediaMarkt eens even geluisterd...gesneden koek maar het klinkt toch wel weer lekker

dus gaan jullie maar met een kaartje vanaf Marktplaats

was laatst op editie.nl met concert van Madonna dat het dus loonde om het via markplaats te scoren en dan met namen net voor het concert dan kon het zijn dat je voor de helft of minder een kaartje kon kopen van mensen die dachten er een slaatje uit te kunnen slaan maar dan blij zijn dat ze het toch nog kunnen slijten

nouja het gaat er eigenlijk om dat ik niet alleen wil gaan !

groetjuz Red BaRON

 
At 10:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

mocht je nog willen 27 nov. dan moet je wel bij marktplaats zijn want het is uitverkocht

zo genoeg er over (ik krijg toch geen tegen comments)

groetjuz Red BaRON

 

Een reactie posten

<< Home