maandag, december 24, 2007

Zoals jullie hebben gemerkt heb ik de laatste tijd weinig zin en tijd om te Bloggen, nu moet ik ook eerlijk vermelden dat de bezoekersaantallen behoorlijk teruggelopen waren. Dus... vertel je vrienden, familie en andere bekenden van dit Blog, wie weet krijg ik weer motivatie. In ieder geval fijne kerstdagen toegewenst en en goed 2008...!

Dear Friends... lately I don't feel the need for Blogging, also due to the poor number of visitors. So... tell all your friends, family and others about this Blog, maybe I will post again soon..! All the best for 2008...!

2 Comments:

At 12:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

De Beste wensen, Keep up the good work,

en doe eens aan promotie zou ik zeggen ....

flyers en stickers
(kopietjes en etiktjes schrijven en flyer en plak je suf)

of website op je auto ruit/kont plakken

of een promotieteam, en vooral daar kijk ik erg naar uit, want je hebt een goede smaak!

groetjuz Red het is weer Bar on

 
At 4:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Fijne dagen in de ardennen(eau rouge? of ander ''levenswater'')


Black (4 motion ) widow

 

Een reactie posten

<< Home