donderdag, oktober 13, 2005















Vanwege een "tactische ruil" heb ik in mijn team tegenwoordig de beschikking over een "Big Black Fat Mama" uit de Antillen, nu heb ik niets tegen Antillianen, sterker nog, ik heb twee goede vrienden uit Aruba.... Maar deze "teringtroll" slaat alles, ze is uitgekotst in een ander team, dus... mag ze het opnieuw proberen bij ons... Ik ben er dus echt niet gelukkig mee.. maar ik heb Bart (zie foto) verantwoordelijk gemaakt om deze bitch enigzins in goede banen te leiden.... Dat gaat onze academische prof natuurlijk helemaal helemaal lukken.....En zo niet... dan mag hij die trut persoonlijk op het eerste de beste vliegtuig terug naar Aruba zetten met een pond cocaine in d'r hol......Tjezus... dit is echt de laatste keer dat Bozz over zijn werk lult, ik heb er helemaal genoeg van, het wordt tijd voor vakantie geloof ik......!

2 Comments:

At 12:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Misschien als die ranzige baviaan die in gips gegoten dildo van de penis van haar man uit d'r reet trekt het irritante gegiechel eindelijk overgaat en een daadwerkelijk gesprek tot 1 van de mogelijkheden gaat behoren. Tot die tijd zou ik zeggen: bestand, kopieren naar: Afganistan.

 
At 7:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

je mag best over je werk lullen maar AUB GEEN FOTOS ER MEER VAN PLAATSEN
brrrrrrrrrrrrrr

groetjuz Red BaRON

 

Een reactie posten

<< Home