maandag, november 28, 2005









De afgelopen weken heeft een dooie mus de gemoederen behoorlijk bezig gehouden... van doodsbedreigingen tot steunbetuigingen konden we in de media en op het net vinden...check dan eens even deze site, daar vullen ze dode kuikens met stuiterballen om te kijken hoe vaak dat lijkje nog wil "bouncen" voordat het definitief ter ziele gaat... Oh ja, ze hebben ook nog even een baby aangekleed met een bontjasje van kuikenvelletjes... Onze vrolijke vriendin van dit afstudeerprojectje heet Mathilde Hemmes, natuurlijk mag je haar even "mailen"
en haar "ongezien de tyfus wensen"....! Wie weet kan ze de feedback wel weer gebruiken voor haar afstudeerproject...

Een citaat van mevrouw...."Mijn fascinatie voor de dood heeft deels te maken met mijn voormalige werk als verloskundige, maar ook met mijn eigen gevoel van vergankelijkheid", (Lekker ding, sneed de kinderen zeker bij de geboorte de keel af...!)


1 Comments:

At 11:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

euh haar fasinatie voor de dood geeft op eens wel een heel andere kijk op het woord verloskundige

de verlosser voor suicidale mensen!?

nee danku die site laat ik maar aan mij voorbij gaan

groetjuz Red BaRON

 

Een reactie posten

<< Home