donderdag, januari 12, 2006



Zoals sommige trouwe lezers van Sodejuh kunnen bevestigen heeft Ome Bozz enkele jaren rondgescheurd in een terreinwagen... En.. dan natuurlijk niet op de weg zoals de meeste patsers... maar lekker door de bagger in binnen- en buitenland...! Er is zelfs een trouwe bezoeker die op een gegeven moment uitgestapt is omdat hij dacht dat mijn vehikel nooooit die top zou halen, nou.. echt wel...! Maar wat is nu de charme van het terreinrijden, wel.. kijk zelf...! Alleen is handsfree bellen een beetje lastig in zo'n hobbelbak, maar daar heeft deze dame wat op gevonden...! Er zijn zelfs dames die dol zijn op de combinatie bagger en terreinwagens..! Wat mij betreft... wanneer de kans zich voordoet, ga ik weer -blubber -happen...!

2 Comments:

At 4:26 p.m., Anonymous Anoniem said...

Inderdaad Charlie,s staf Car


Dolle pret en je komt ze nog

steeds tegen.


Black Widdow

 
At 8:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja ja ik was die gene die achterbleef toen jij the long way to the top maakte en toen ten voet naar boven moest....

Leuk die Blubber bug, alwerd ik wel wat afgeleid door wat anders

geef mij maar moddergevechten
:-)))) dan blijft de auto tenminste schoon!

eunneuh die vrouw met mobieltje, ze lijkt wel de enige die uit de dak gaat (op de camera man na dan!)

groetjuz Red BaRON

 

Een reactie posten

<< Home